Duktigast idag...

...var Anton som är typ grym på gitarr (enligt mig) *avundsjuk*
Pierre som är duktig på piano :)
& Moa som e duktig på både piano, sjunga & skriva låtar. hehe :)

var hos skolsyster imorsse, skippade no;n, fast jag vet inte om de var kul eller tråkigt där. ska till kuratorn på måndag också, och nog framöver där..
ganska tråkig dag i skolan. engelska provet gick piss, kunde inte ett skit :s & har frysigt otroligt mycket och haft ont i huvet hela dagen.. och när jag kom hem tog jag två mackor o nu mår jag illa.. och huvudvärken har inte gått över, fy. får se om det blir balett ikväll.

jag har inte gjort klart uppsattsen, den som ska vara klar imorgon -.- så ska nu skicka ett mail till min mentor o be att han skickar över den, så jag kan sitta hela kvällen och göra klart.

åker till gävle över helgen, så det blir inga inlägg då.
pusss

dagens outfit, fast bilden är tagen för ganska länge sen..


Kommentarer
ERIK

Jasså, jag förväntade mej mer dissar. Men du gav en hiss :P

2008-11-13 @ 17:31:00
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Melina

din outfit ser skön ut :)

2008-11-13 @ 20:25:29
URL: http://mmelina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0