Gör mig frisk & Ge mig jul.

sitter här o mår illa just nu.. åt glass o varm chokladsås nyss. fy mitt huvud, ska ta en till liten tablett innan jag somnar så jag kan somna ordentligt.

menmen, imorgon måste jag plugga. har inte orkat idag, och kommer antagligen inte orka imorgon heller. trots snälla mamma har skrivit lite åt mig på so;n.

aja, men bara jag som vill ha julafton? hihi jag längtar myyycket. har hittat en mobil också. fast det står inte hur mycket den kostar, höhö. gratis alltså :p nej men det är en musikmobil, darför behöver jag ingen ny mp3 :)
&så önskar jag mig en gullig liten nyckelring av dig sis E.


jag är nöjd om jag får domhär två i julklapp. och kanske lite kläder.. (a)



Kommentarer
aaas.blogg.se

Hihi, har inte snön kommit hos er?(;

2008-11-01 @ 22:56:24
URL: http://aaas.blogg.se/
eriik

haha tack ;D



cool mobil :D

2008-11-02 @ 10:34:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0