Hemma från fyra dagar i Gävle.

Fredag: mötte elsa&stoffe&teodor när jag klev av tåget i gävle o vi tog turen hem till elsa&teo. drack varm oboy med grädde & svullade godis framför IDOL. sen blev det läggdags.
Lördag: vaknade & sen gick vi ner till centrum o kollade lite. lunch på donken & följde bror till 3-tåget. sen gick vi hem o bakade kladdkaka och lite senare kom en kompis+hennes man&dotter , medans jag satt o kolla på tv. runt 7 blev de god middag - spaghetti med köttfärssås & sen kollade vi på "sex and the city" som sis fick i sen födelsedagspresent. & sen läggdags.
Söndag: gjorde inte vi någooonting. bara lat dag. ..iallafall för mig, hihi. sis gick runt o städade, som blev smutsigt direkt för teodor var så slabbig av sig :) fast vi tog en promenix till ica o köpte mat o så blev det tidig middag runt 4. sen svullade vi allt gott vi hade kvar,haha. och kollade på "ensam mamma söker" & elsas favorit program "sanningens ögonblick".
Måndag: var jag duktig som vaknade halv 9 & gick upp. sen gick vi till öppna förskolan med teodor & satt där o kollade på småsmå barn. sen hämtade vi min hem biljett och gick ner till centrum o åt macka på ett mysigt café.

och nu är jag hemma.. jättetrött. och skola imorgon, fy så tråkigt. menmen.
haft en bra helg? :)


Kommentarer
Milla

sv: du jag vet inte. nu har allt försvunnit, jag ska försöka fixa det nu på en gång.

om du är inne på msn när jag fått det fixat hör jag av mig där annars skriver jag här igen så får du titta in igen.

2008-11-17 @ 21:21:10
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0