Ingen bra måndag morgon

mobilen dog inatt. alltså inget alarm. men jag vaknade en stund och kände mig illamående och bestämde mig för att va hemma. men glömde bort o smsa J&M, så dom stog o vänta på mig i kylan. pappa kom inrusande i rummet & fråga om jag skulle till skolan. shit vad rädd jag blev! men jag fick låna hans mobil o ringa J. låg kvar i sängen till halv 11 och läste min braiga bok. och så fick jag huvudvärk & gick upp o tog en alvedon&ipren.

nu har jag pluggat lite på mitt omprov/hemläxa. går inte så bra.. och har en fråga kvar på industriella revolutionen, hur levde folk efter? någon som kan hjälpa mig?

jag har fått mina "mitt i haninge" tidningar i posten idag, så ska nog sitta o vika dom.
och plugga. jag måste bli klar.

imorgon bitti ska jag och pappa gå till läkarn igen. suck.

nu ska jag träna lite mer på engelska glosorna så jag har det avklarat.
puss



Kommentarer
Michelle [My life, my story, my words]

Svar; Jadu, ska nog kolla klart på Andra Avenyn och vara med min kille. & du? Kram!

2008-11-10 @ 16:49:25
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Freja

sv: stackare :S men du missa typ inget haha

2008-11-10 @ 16:53:46
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0