Seg Onsdag.

hemma. äntligen. åh vilken seg dag. minns knappt någonting från vilka lektioner vi hade. eller jo, först svenska, gör en novell som det går sådär för.. sen hade vi no då jag plugga på matten och efter det var det språkval. kan alla glosor! 33st tror jag det var.. eller det är två jag inte kan, menmen. jag är glad över det. sen lunch, käkade typ 3 tuggor med ris & sen hade vi matte..prov. gick väll gnaksa bra. var nåt jag inte kunde. sen fick jag gå tidigare eftersom ja skulle ta tablett dom 5 minuterna innan vi slutade. & sen vare so.. jag kan ingenting. fattar inget med dedär med politik o sånt tråkigt.

fått sms från mamma&natta;
mamma ; gumman, doktor tore vill att du kommer till imorgon imorgon bitti, på lätt-akuten. han vill prata med dig, jag har sagt att du har det jobbigt så han vill föreslå någon annan medicin när man är deppig. puss
natta; va söt du va på skolfotot :)<3

suck, doktorn imorgon igen.. ovanligt.
ge mig skolkatalogen!
ikväll blir det dans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0