Snöig Söndag

Godmorgon. sovit gott?
det gjorde jag i mitt nystädade rum och nybäddade kalla säng. åh mysmys, hihi.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. har lust o köpa massa nytt till rummet, men det får somsagt vänta till jullovet. så hmm, vad ska man göra en sånhär snöig söndag?
ååh vad jag har lust o fippla med rummet. jag måste göra det idag! haha. får fråga mamma om jag kan börja fixa något som behövs innan jag mublerar om rummet o de :)

puss

fredags outfit;
grå t-shirt
grå WE tröja
blå jeans
svart halsduk


Kommentarer
andrine

fint!

har du nå bra filmtips? ;]

2008-11-23 @ 14:20:46
URL: http://aaas.blogg.se/
e

hörru gumman, vad har du gjort på armen? om det är det jag tror att det är så sluta upp med det, du kommer ångra dig jättemycket om några år, tro mig jag vet! puss

2008-11-23 @ 15:30:06
URL: http://mammarus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0