Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut..

att man kan ändra sig så jäkla snabbt. vet inte hur det gick till. fick bara ur mig det. men fattat nu att allting kan hända. och det är jag som förstört allting. det är mitt fel. fan också.
ibland vill man bara spola tillbaka tiden.. till den tiden, då man var typ 3år. gick på dagis och bara pysslade med alla vänner. kände dom som man verkligen gillade och var med dem varje dag. och grät för minsta lilla men bara slutade efter en stund för lärarna tagit hand om en. dansade runt och skrattade. grät för att prinsess hatten ramlade av hela tiden , för att huvudet var för litet och hatten för stor. åh vad jag minns det! firade födelsedagar med jättestor tårta med många ljus och med alla syskon och fick en liten docka som man kramade resten av den underbara dagen, den sjuttonde februari. och rasterna spenderade man ute med allihoppa med massa varma kläder plus stövlar..
skolan idag klarar man inte av pågrund av sömnhet, problem, ledsen och ont överallt. skiter i dom flesta prov och ligger och halvsover på lektionerna. går hos kuratorn och pratar med nästan alla lärarna, som visst bryr sig men man orkar inte prata. en gång går bra, men inte fler. och det är så jäkla jobbigt när dom märker att man vill bort, men ändå drar sitt skämt och ger en sitt léende och skratt så man ska hänga med i skämtet. man säger bara massa skitsaker tillsist. som man ångrar, tusen gånger. och tusen gånger till. allt blev bara värre. när man bara sa det. det skulle räcka med dig. du som visste först..
skulle inte sagt ett skit. fan.
allt är så bra en stund. och andra stunden är det dåligt igen. en sekund mår man toppen, när man fått ett léende på läpparna. och andra sekunden tänker man att man bara vill bort. bort, bort, bort, och inte komma tillbaka.
jag saknar det&dig så jäkla mycket. fattar inte. hur det kunde bli så. men vet ändå inte hur det ska bli. hatar allt nu. fegis är man, vågar inte. vill ha bråttom, men ändå inte. men som hon sa, fylla upp sina drömmer. som nu känns som det aldrig kommer gå.. aldrig, aldrig. för det är det som är min dröm, som inte kommer funka.. som jag särkert aldrig kommer att få uppleva..


Kommentarer
Aziza

nu är jag tillbaka! kolla in min blogg :D, så kollar jag in din ;)

2008-11-25 @ 23:17:42
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Freja

sv: ja med ;) älsak svart plus det är inne hhee

2008-11-26 @ 09:49:08
URL: http://tuffsomataget.blogg.se/
ERIK

ja nu passade dom! :)

2008-11-26 @ 12:40:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
e

puss gumman, det kommer ordna sig till slut. det låter som världens värsta klyscha, men du är bara fjorton år. En massa saker kommer att hända och rätt vad det är så har du glömt bort allt som du mår dåligt över nu! Hang in there. Var inte rädd för att prata med folk, prata är bra. Det gäller bara att hitta någon bra att kunna förtro sig till och känna sig trygg med.

2008-11-26 @ 16:34:43
URL: http://mammarus.blogg.se/
Anonym

allt kommer gå bra om du pratar ut med dina vänner... de har säkert en bra idee och förstår dig...

2008-11-28 @ 18:18:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0