dans ikväll och jag har ont ...

... i handleden igen. typiskt! att jag aldrig blir fri från det! :( suck.
idag har jag frysit hela dagen. fått blåa naglar och darrat och haft halsduk.
ikväll ska jag käka äcklig potatis till middag :( och plugga på spanska och no;n som jag ska ha prov på imorgon. vi hade också rektorn som lärare idag på spanskan - snacka skillnad! man lärde sig iallafall lite för det var så tyst.. :)
ikväll är det också dansträning & sen dusch. skönt :)


tänk så det kan gå av skåpnyckeln..


igår när jag kom hem hade kristin tvättat min stora spegel och städat bland mitt smink och även bäddat sängen ;D


dagens outfit + halsduk


Kommentarer
ERIK - grabbenmedstil

haha, ja nu får du vara det! :)



ja, jag har haft en bra dag :) har du?

2008-10-01 @ 16:20:34
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
tirran

den första bilden till höger ser läskig ut :(

2008-10-03 @ 20:56:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0