gör mig frisk..

hejhej & typ godmorgon. sovit gott? (:
imorsse vaknade jag tio över tio - skönt! gick upp o käkade frukost - macka med tomat, mums. hihi. sen åt jag lite glass till en beckfilm (ovanligt va?;D ) och nu sitter jag här med illamående, feber och huvudvärk igen. fy! säger jag bara.. jag som kände mig ganska frisk imorsse.. men nu mår jag sämst igen. jaja idag har dagen gått fort, redan är klockan ett. men jag ska nog försöka sova lite snart och öven dricka myyyycke vatten . sen måste jag plugga på engelskan som vi ska ha prov på imorgon. usch! jag kommer inte klara det, om jag ens går till skolan. har verkligen ingen lust att sitta o plugga nu, får inte in någonting i huvet.
nej men , nu ska jag göra om lite bilder och sen försöka ta en dusch.. eller jag hoppar nog i badkaret istället, jag blir bara yr när jag står upp.. pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0