Inget posetivt idag.

oj, bara skrivit ett inlägg idag (?) men det blir inte så kul för er att läsa hela tiden "ja jag satt hemma o kolla på film o käka glass" haha.

men nu e jag på dåligt humör. usch. ska försöka skriva ett lite glatt inlägg ändå.
idag har jag varit hemma iaf. kollat lite på tv, haft feber och ont i huvet & mått illa. fast huvudvärken har gått över nu som tur är. har precis tagit en dusch och känner mig ren nu, och lite friskare faktiskt. men det har jag gjort hela dagen, förutom på kvällen då mamma kommer hem och säger att jag ska vara hemma imorgon - fan. känns som jag aldrig får komma tillbaka till skolan igen. och som sjukt nog vill jag dit. för det är verkligen inte kul att sitta hemma o missa allting.

jaja. jag har märkt hur mycket jag vill ha jeans och skor. svarta och mörkblåa jeans & stövlar. har kollat lite på nelly.com & hittade ett par svarta fina jeans för 399;- så jag ska fråga mamma lite snällt, & om inte, får jag försöka spara själv. haha lycka till till mig, det kommer inte gå.
idag köpte också min syster en ny mobil - åh jag vill också ha en ny. haha min är ju 3år gammal &skitdålig somsagt.
& så vill jag ha massa andra saker..
nej, nu ska jag nog ta o vila . och kanske somna.. puss

vet ni någon bra hemsida för snygga stövlar så lämna en kommentar :)


Kommentarer
systeryster

Hörru! på tradera finns det helt nya snygga dojsingar i alla modeller och storlekar, helt oanvända som man kan lyckas norpa åt sig för typ en hunka. Satsa på att spana där, det gör jag!



Ps. Sluta skinna mamma på alla hennes stålars! Ds.



Love u puss

2008-10-23 @ 20:13:50
URL: http://barnbus.blogg.se/
Aziza

tack :)

saknar di med! <3

2008-10-23 @ 21:23:08
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
tirran

kmr du imorn :(?

2008-10-24 @ 10:23:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0