lalalalalalaaa

spanskaprovet gick nog inte så bra. chansade på allting, så kanske får ett rätt? no-omprovet gick iallafall bättre. tror kanske nåt litet fel. på musiken fick vi fortsätta med vår låt. jag tycker inte jag är bra på att sjunga. men tydligen så säger min musiklärare till mig hela tiden "du har en jättebra röst till denhär låten". hihi man blir ju lite glad. 
efter skolan gick jag, jennifer&mikaela till bussen o stack till handen c. jennifer köpte mascara och jag två nagelack - lila&svart. påvägen hem mötte vi clara och carro. och hela vägen satt jag surig eftersom jag har asont i magen! :( hemma stog jag utanför dörren, det var låst. jag plingade på tre gånger, och tänkte ringa kristin o kolla om hon kunde öppna dörren, men så var mobilen död och där stog jag. men så kom pappa precis från jobbet o öppnade :) tur! annars skulle jag nog försöka öppna grinden och bryta mig in genom ett fönster - haha!

nu har jag käkat en macka. och har fortfarande asont i magen..
om 5 minuter börjar the hills och jag ska nu måla naglarna svarta och plugga på engelskan som vi ska ha prov på imorgon.
jusste! skolfoto imorgon. vad ska jag ha på mig? :o något förslag på färger som passar ? ;)
ikväll är det balettträning också.. ska försöka att gå på den. även fast jag inte orkar. & jag har frysigt hela dagen idag också.. vad är det med mig? kanske börjar bli sjuk eftersom jag hade lite feber igårkväll på dansträningen.

& nu ringde mamma o sa att hon inte hinner laga middag :( jag som ville ha spagetti o skinksås som hon skulle fixa.. och orkar jag verkligen ikväll? jag vet inte.. åååh va jobbigt de blir nu. bara två balettträningar kvar så..
jaja. pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0