Lista.

tråkigt. ont i handleden som satan. och min medicin jag ska ta varje morgon&kväll mot magkatarren smakar USCH. om du är intresserad av mig läs nedan ;
- JAG VILL KUNNA SPELA GITARR.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2, och en på toffsen
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en iPod?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.16 men såklart ska jag somna om hela tiden (både igår&idag)
Hur många resväskor äger du?
ingen
Var köper du dina matvaror ifrån?
konsum
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
beror på
Vilken var den senaste filmen du såg?
se upp för dårarna som var på tv för nån dag sen
Har någon av dina vänner barn?
räknas syster som vän? :p
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
det jag hade råd med
Har någon någonsin kallat dig lat?
haha ja, ofta. 
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
någon bränd tror jag
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
chokladmjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
hm. kanske kanske inte
Använder du huvtröjor?
Japp
Kan du vissla
haha det vet nog alla att jag kan (a) 
Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Vem var den senaste som ringde dig?
äh.. haha jag ringer alla så minns inte vem som ringde mig senast.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
ingen aning. särkert.
Tittade du på tecknat när du var liten?
jaaa
Hur många syskon har du?
4
Vilken film kan du alla replikerna till?
alla beck filmerna
Äger du några band-t-shirts?
nää
När flög du senast?
länge sen.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
två typ 
Läser du för skojs skull?
Nej, eller isåfall tidningar
Pratar du några andra språk?
räknas teckenspråk?
Diskar du din egen disk?
nä - lat
Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär dator
Försöker du alltid lära dig nya saker?
alltid? nej
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, en tatuering nånstans & en piercing i naveln
Har du några tatueringar eller piercingar?
bara piercing i öronen
Kan du kasta macka?

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
skulle jag nog
Har du en blogg?
haha yes
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?
Snäll, rolig, charmig
Gillar du din boendesituation?
nej
Vilken är din favoritfrukt?
hm .. alla
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej. kanske för en timme. sen käkar jag godis
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
femtooooon :)
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
...
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
kom på det bara antar jag? 
Gillar du senap?
nej usch. 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
kanske
Sover du på sida, mage eller rygg?
blandat
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Nej, jag älskar det.
Skulle du säga att du är trendig?
Kör på min egen stil.
Har du en digitalkamera?
yes
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
äh . följt med men sen sagt att jag inte var intresserad. 
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
ingen vad jag vet?
Vad är du allergisk mot?
dumma pojkar
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nä ..
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
ingen aning. vincent typ
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Seconhand Serenade  - Your call . anton, fan dig.


Kommentarer
anna

Seconhand Serenade är så jäkla bra tycker jag :)

2008-10-14 @ 23:05:37
URL: http://annahadarzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0