Mina ögon orkar inte..

Dom orkar inte mer..
jag somnar när som helst. åh vad tråkig jag är som tänker gå o lägga mig snart. men åh.. jag ska klara mig uppe! haha.

jag sitter iallafall här och snackar med bästis jerry & hans kompis monkkey@ . haha dom bara frågar vad jag tkr om dom osv. menmen, humor har vi iallafall ;D nooot (:
aja, haha jag har ingenting o skriva. imorgon ska jag följa med syster och mamma till farsta för syster ska klippa sig. och medans kan väll jag gå runt i affärer o kolla lite.. sen hemma blir det väll bara chill - åh vad tråkig helg det kommer bli. någon som kanske vill träffas en snabbis imorgon så hör av dig!

nä nu ska jag ta o snacka vidare .. med micke och jocke också (:
pusspuss & sov sött. själv ska jag försöka slänga ut tisse från rummet innan jag somnar så jag slipper bli väckt hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0