mycket jag vill.

systrarna chokladmonstren
bakade kladdkaka och vi vågade inte gå till grannen för att hämta 2dl mjöl, så jag ringde jennifer och hämtade det hos henne. sen efter en stund hade hon glömt no boken i skolan så jag kopierade sidorna och hon kom o hämta den. haha det är ju tur att man bor grannar ;)
men kladdisen var skitgod! :D haha. fast shit vad mätt man blev.. hihi det får bli promenad halv 8 så jag är hemma kl 8 då idol börjar :)

har smsat mamma om dedär jobbet.. att plinga på varenda en och sälja grejjer. men hon har inte svarat men jag hoppas hon gör det snart. - för jag måste ha pengar!
vill göra massa grejjer.. och såklart ska allting kosta pengar. varför? varför kan inte allting vara gratis för en dag? det skulle vara uuuunderbart. haha eller hur :)

nu ska jag läsa massor med bloggar.
och ni får ta o kommentera lite här nu ;)
pusspuss


Kommentarer
ERIK - grabbenmedstil

haha skönt att du hade rätt på en fråga i alla fall :p haha! jag hade väl rätt på typ 5 kanske xD' haha!

2008-10-07 @ 21:48:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Anders hessman

Kul du insett att man måste arbeta för pengarna. Mina barn är inte lika klarsynta.

2008-10-08 @ 07:02:54
URL: http://andershessman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0