sjunga - inte min grejj

dagen började med försovning till 07.10 då mamma kom in till mig och fråga hur det var från igår.. jag sa att allting var bra men fick ont i huvet då jag sprang upp för att hinna fixa mig. och hon åkte till jobbet. gjorde en inbakad fläta eftersom jag inte hann platta håret. sen dränkte jag det med hårsprej och tog lite smink osv. smsade jennifer om vi kunde gå 10 i istället för kvart i, och det kunde vi, fast då hade hon så ont i magen att hon stanna hemma. så jag gick runt kl 8 istället .. skoldagen pallar jag inte berätta exakt. men till lunch blev det lite ris och någon konstig kycklinggryta till mig. och efter mådde jag såklart illa. och mamma säger att "jag har för liten magsäck, som gör att jag mår illa". sen sista lektionen hade vi musik. vi fick öva på våra låtar som vi två grupperna har. och sedan spela upp för varandra + vår musiklärare spelade in och sen fick vi lyssna. jag gillar inte min röst.. nej, att sjunga är inte min grej. men anton sa "du är bra på att sjunga. du borde satsa på det" eller något sånt.. äh, hihi nej. jag satar på dans här ;)

och för att nämna dans. ikväll är det sista balettträningen, snyft. jag vill ju dansa hur mycket som möjligt.. men nu blir det bara en träning varje vecka, och det är showdansen. jag vill börja på moderndans.. hihi, men ååh varför är det så dyrt ? :( man blir ju besviken..

& jusste! idag när jag kom till skolan kom mikaela fram till mig och gav mig en svart halsduk. jag bara "vadå. vems är det här?" haha fast det var ju min.. som viktor hade gett till henne för att ge till mig. eftersom jag glömde den där förra vintern. haha jag som har letat runt i hela huset + skällt på kristin eftersom jag trodde hon hade lämnat den hos någon av sina kompisar.. thihi sorry sis.

men nu ska jag nog ta o försöka få i mig något och se på tv. inga läxor, förutom engelskan då.. men den behöver man inte plugga så mycket på .. hoppas jag.
pusselipusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0