Stämma gitarr ...

... ja det är lite klurigt. speciellt när A;et ska först vara stämt och sen resten. jag&mamma satt i typ en halvtimme och försökte. eller hon försökte o frågade om det lät bra, höhö.
vi var iallafall i handen c idag, jag, sis & mor. köpte lite grejjer, mest till sis & sen tog jag kort till mitt id-kort. fast det kunde vi inte fixa eftersom båda föräldrarna måste vara med.. men de fixar vi imorgon ist :)
var också inne i bibblan, där man träffar sin so/sv lärare - fy, träffa en lärare på lovet & stå o snacka -.-

menmen. ikväll kommer bror hem. vi hämtade hans vänstergitarr idag samtidigt som vi köpte strängarna, så det ska nog gå bra(?) o stämma sen när vi genför (:
nej nu ska jag gå o städa rummet och leta efter pengar, haha. vill ha svarta jeans.

ni får några bilder från kvällen hos J,


Kommentarer
Sandra

Jag har försökt stämma min gitarr, men det går inte så bra XD

2008-10-30 @ 17:16:07
URL: http://trixans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0