Typiskt!

åh suck. jag gick ut och träffade jennifer. och vi skulle åka o träffa christoffer. men så dör typ hans mobil o vi får inte tag på honom - typiskt! så vi går till konsum istället och möter victoria, frida & emma, där vi säger hej till dom o sen köper jag choklad (a) haha det är ju måndag .. sen gick vi hemmåt o stog ute i en timme eller två, tills vi frös ihjäl och lite till.

nu sitter jag hemma o mina händer är till is - jag måste köpa vantar !!








bara jag som längtar till halloween?

haha jag har inte ens någonting planerat då. men jag vill ut med några sötisar och spöka ;D haha de skulle va najs. menmen, ni får säga till om ni vill träffa mig då :)







nu borde jag plugga. men nej jag gör det imorgon.. thihi! ska nu sätta mig framför tven. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0