Vilo-dag.

godmorgon.
idag blir det hemma vilodag. FÖR min del och lilla jennifers . ögat svider och är fortfarande lika rött och magen värker just nu. jaja sovit 12 timmar har jag iallafall gjort och det blir nog fler timmar mitt på dagen.
nyss ringde systers mobil , stackare , eller hon kanske ville bli väckt? haha inte vet jag. det var iallafall pappa som ringde eftersom han ringde hem nyss.
jaja nu ska jag kolla runt på några bloggar och sen lägga mig framför tven och sätta på någon bra film (blir särkert beck, hihi.


Kommentarer
Rebecca

hej! de va lägesedan ja va innne på din blogg! fortfarande lika fin! har du de bra? kram <3 =D

2008-10-20 @ 13:59:33
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
Rebecca

sv: ja e oxå sjuk i dag! stört tråkigt när man kunde vatt i skolan o kollat in killar! hihi <3 har jätte huvudvärk o altt de där! ha de o krya på dej kram

2008-10-20 @ 14:59:43
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0