woho , skola & nu looov :D

vaknade imorsse kl 5 och kunde inte somna om. har mått illa hela natten och typ hela dagen. men gick till skolan gjorde jag ändå :) så skönt faktiskt., att träffa alla och inte bara sitta hemma. hade lite vanliga lektioner och engelskaprovet gick sämst som jag gjorde idag. fy, det får nog bli omprov när skolan börjar igen. då jag också ska göra mitt matteprov. menmen, läxa har jag över lovet - bara so då typ(som jag inte fattar någonting på:s ), men matten och engelskan är också hemma ifallatt. på idrotten idag var jag inte med, men satt o kollade på när dom andra spelade pingis/badminton. då jag även smsade pappa om han&jag kunde börja spela badminton igen, så det ska vi :)

ikväll blir det mys framför tven och se på idol
och även imorgon med bio och filmkväll med tjejerna :)
resten av lovet vet jag inte riktigt vad jag ska göra. träffa massa kompisar hoppas jag.
vad ska ni göra på höstlovet? :)


dagens outfit,
svart linne - bikbok
grå tjockiströja - hihi systers kompis
vita jeans - h&m (barna.)


Kommentarer
emelie

svar: okej, HSM3 är verkligen jättebra! hoppas du blir frisk så du får se den :)

2008-10-24 @ 15:37:34
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
ERIK

vadå? är det bara tjejer som biter på pennorna? xD

2008-10-24 @ 17:09:00
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Andrine

Haha, jag förstår vad du menar. Man blir verkligen gaaaaaaalen!!!!



En kompis från Karlstad kommer hit, sen ska jag bara umgås med vännerna och sånt(; själv?



kram<3

2008-10-24 @ 17:29:46
URL: http://aaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0