Blev handen c istället.

plattade håret, åt två mackor, sminkade mig&satte på mig kläder. sen ringer jennifer & säger att christoffer, en kompis till henne&evelyn, inte skulle vara med på hans fotbollsträning i älvsjö som vi skulle kolla på. åh, man blev lite arg där ett tag. men då var det idol på tven så jag satte mig o kollade på det. hihi sötisen som var så nervös!
menmen, smsade med jennifer också & vi hade så tråkigt. så när idol var slut möttes vi o stack till handen c. tog lunch på donken, ja ni kan ju gissa vad jag tog? milkshake & cheesburgare :D sen kollade vi lite i affärer, fast rika var vi inte direkt. eller jennifer hade råd med lepsyl & godis, & jag en klubba. sen åkte vi hem, när vi stog o vänta på bussen kommer en asskum gubbe o snackar med oss. frågar om han får se jennifers sms & massa skit, sen säger han till mig att godis e onyttigt o förstör tänderna, haha som om jag bryr mig. skitjobbig iaf. & på bussen tyckte vi så synd om killen som fick sitta brevid honom. hihi.

menmen, inga bilder blev det idag. kul har vi iallafall haft :)
nu hemma har jag bara kollat på tv & garvat ihjäl mig när misse(min katt) hoppa upp i luften, hahahaha! :D
aja, snart e det mat & jag ska nog kolla lite bloggar :)
pusshej



Kommentarer
erik

haha okej :)

2008-09-14 @ 19:51:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0