dåligt humör...

... över vad?

jag vet faktiskt inte. skulle kunna gråta när som helst. vet inte över vad. men tänker bara på så jäkla mycket. ja allt mellan vänskap, kärlek, familj, skolan & mycke mer. hm, ni får göra mig på glatt humör nu :)

jag sitter här iallafall, bara kristin hemma & vi har precis letat upp hur mycket hon ska få i lön, för hon har fått jobb på mcdonalds. hahahaha. sen har hon försökt förklarat vad "ob" betyder, haha ja nivet , jag är lite trög sådär.

menmen, nu ska jag ut på promenad som jag inte har gjort på evigheter. eller ja, lite senare.. hoppas bara det inte börjar regna. då går jag ut med paraply. kommer ta med mig min lilla pojkvän (kameran) så det blir väll några bilder som jag lägger in senare :)
nej, nu får ni ta o allt kommentera! vad har ni gjort idag? haft en bra dag?

hahahah åh. nu känner jag mig trögfattad igen. för kristin ba "jag vill sova" jag "men sov då" kristin "nej då kommer jag missa top model" jag "men jag kan väcka dig" kristin "nej du kommer bara ;kristin, sover du? & så kommer jag säga ja. sen kommer du säga godnatt & stänga dörren" jag "men nej jag kommer väcka dig" kristin "nej jag tänker inte somna" jag "men jag kan väcka dig." shit, snacka trög jag är..

aja, nu ska jag inte slösa på er tid. puss


Kommentarer
Emelie

njaa så där har varit sjuk o så. själv

2008-09-09 @ 18:44:07
URL: http://eilemenossflor.blogg.se/
Anonym

kanon dag =) dudå?

2008-09-09 @ 19:58:52
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0