För jag har typ aptråkigt.

Dagens låt: typ eminem
Dagens frisyr: toffs & plattat
Dagens smink: mascara, lite puder, foundation
Dagens klädsel: ljusa gamla sönder jeans, vitt linne, vit munkjacka
Dagens (kvällens)planer: promenad med kristin kl 20.30.. om jag orkar, hihi.
Dagens händelse: skolan
Dagens längtan: imorgon
Dagens dummaste: viktor, när jag inte fick vara hans husse.
Dagens saknad: ...
Dagens bästa: att jag fick va viktors husse igen. haha nej jag skoja. jag vet inte.
Dagens vill ha: godis :(
Dagens tråkigaste: bilden
Dagens köp: inget
Dagens godis: inget
Dagens mat: två mackor, avokado
Dagens dricka: vatten
Dagens mående: bra typ. har tråkigt bara


Kommentarer
ERIK - grabbenmedstil!

haha okej ;p inte jag heller, men lite pengar har jag i alla fall :D

2008-09-26 @ 18:22:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0