hemma från bästavän.

nu har jag kommit hem från att ha äntligen träffat jennifer. haha gissa vad vi gjorde ? - jo vi satt ute o pluggade. det är verkligen inte likt oss, vi brukar bara prata bort all tid. men jag fick skriva en massa till so blocket som jag ska kunna imorgon (haha oofta!?). sen pluggade vi även lite no eftersom vi ska ha prov på det på onsdag. & båda vi ska ha matteprov imorgon också. gud.. kommer få ett rätt på varje prov? jag tror faktiskt det. inte kommer det gå bra iallafall. eller i så fall på matten kanske jag kan ge det ett försök.

men nu ska jag värma mig vid middan. vi ska äta nötkött & ris .. jag som inte äter nötkött "/ hm , jag får ta såsen istället .. aja, tjingeling.

förästen, vad tycker ni om nya headern som http://aaas.blogg.se/ gjorde åt mig? :) jag är iallafall helnöjd ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0