jag finns här för dig. även fast jag kanske inte är till hjälp.

förlåt för jag ställer alla frågor. du ska inte må så dåligt. jag finns här för dig. även fast vi kanske inte känner varandra så bra. men sluta upp med det du gör. allting ska lösa sig. stanna kvar hos oss så fixar vi det.
nämner inget namn, för jag vet att du inte vill det. men läs det här. stanna kvar så fixar vi det ! jag vet inte vad jag kan göra åt dig.. försöker göra mitt bästa bara..
vi har minnen tillsammans - minnen med vänskap. & fler ska vi få. <3


Kommentarer
Andrine

Fågestund i blggen! Ställ gärna en fråga om du inte har nå roligare för dig (:



& nu har du ju ändrat designen lite? fint det blev =D

2008-09-21 @ 08:41:22
URL: http://aaas.blogg.se/
josse

men tack du! :)<3 hoppas du själv haft en bra lördag o helg. gjort nått kul?:)

2008-09-21 @ 14:14:37
URL: http://jossewest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0