Jag vill & orkar inte

mycket jag vill här i livet.
nya tighta jeans
baggyjeans (nelly.com)
tröjor (forever21 bla.)
rakt långt hår
en lillasyster/lillebror (får nöja mig med systersson)
balettskor (26/9)
converseskor (26/9)
vit tröja (26/9)
ny mobil
ny mp3/ ipod
pojkvän
oss
börja jobba (orkar inte. men måste för att få pengar. ska fan söka jobb. som vad?)
fylla år (159dar kvar)
träna (orkar inte, men vill)
fortsätta på showdansen (får bara välja mellan balett&show(?))
fest
myskväll
se på the hills . som jag ska göra nu. puss


Kommentarer
aziza

haha, gud va gulligt :)

en lillasyster/lillebror :D <33

2008-09-10 @ 17:13:37
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Johanna

Jo tack så mycket :D dom är jättefina tillsammans också.

verkligen stolt över mina nya köp (;



Min dag har vart rätt deppig, eftersom allt som stått i aftonbladet & expressen har skrämt upp hela skolan .. Så alla gick omkring och var helt nere , skrattade en gång på hela dagen, inget mer..

Fick även sms från vänner som skrev '' Jag älskar dig, så du vet, ifall det händer något ''



Känns inte så vidare bra alltså.. Men får hopaps på att experterna lyckas med det dom vill då !



hur var din dag?:D

2008-09-10 @ 18:02:49
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Johanna

Jo tack så mycket :D dom är jättefina tillsammans också.

verkligen stolt över mina nya köp (;



Min dag har vart rätt deppig, eftersom allt som stått i aftonbladet & expressen har skrämt upp hela skolan .. Så alla gick omkring och var helt nere , skrattade en gång på hela dagen, inget mer..

Fick även sms från vänner som skrev '' Jag älskar dig, så du vet, ifall det händer något ''



Känns inte så vidare bra alltså.. Men får hopaps på att experterna lyckas med det dom vill då !



hur var din dag?:D

2008-09-10 @ 18:02:51
URL: http://johannaostman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0