jaggillarattfota

usch. jag mår inge bra. sitter o har feber just nu. är varmkall. fryser. ont i halsen & nej .. inte min dag dehär. blir hemma imorgon också. blä!

menmen. lite bilder har jag tagit idag & gjort om dom jag tog igår.. har inget annat för mig så.
funderar på att ta kvällspromenad ikväll trots jag mår dåligt.. för jag klarar inte av att sitta hemma..!
aja, på torsdag blir det balett iallafall. jag frågade dem vad jag skulle ha på mig. skulle ha tajts, balettdräckt & en tajt t-shirt. sen blir det också balettskor, som jag inte köpt än, så det får bli strumpor.. iih, hoppas allt går bra :)


jag vill vara liten igen...
haha sista bilden, kommer aldrig glömma haha.. skulle på en fest i åby & kände mig sååå snygg. haha! första gången jag plattade mitt hår också..

går runt med tjocka strumpor, mjukisbyxor, linne & täcke .. ändå så fryser jag ihjäl ..


Kommentarer
erik

jag vet det har gått skit snabbt den här helgen :S Hoppas skoldagarna också går lika snabbt :P

2008-09-01 @ 16:18:08
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
erik

jag vet så jäkla klantigt ;s haha!

2008-09-01 @ 17:53:48
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Amelia

Hej hej :)



Ja, hittills så har den varit fin fin, inget fel :p jobbigt med skola bara. Har varit borta, så har inte kunnat svara tidigare, men nu är jag här forever :)



kram! :)

2008-09-01 @ 18:34:04
URL: http://amelia93.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0