Klagar

igårkväll, låg i sängen 45minuter innan jag skulle åka. hade så jäkla ont i magen. men så kom tisse o tröstade mig. sen blev det fara av till baletten. gjorde mitt bästa, gick väll sådär. måste öva på piruetterna eftersom man ska tydligen ha armarna längre ut (har dom ganska långt in eftersom så har jag dansat på showdansen).
sen hemma kom tisse in i rummet igen, hon kliade mig på ryggen när jag ville sova, snacka skönt! haha , för hon la sig på min rygg när jag låg på mage & började trampa :)

vaknade, otroligt trött, gick upp & fixade mig. hade fortfarande ont i magen sen igår sen musiken. men gick till skolan ändå. tråktråk lektioner. hade slöjd, fick ingen hjälp såklart, hihi men tycker ello & anton är så gulliga tillsammans :D aja, sen var det idrott & så trött som ajg var imorsse glömde man gympapåsen. men vi gick upp till lillgårn & skulle ha orgientering. gick med mickan & vi var väll ganska duktiga, hon med alla äpplen som hon pallade, & jag med mp3n. sen skulle man gå hem också - suck!
jag var varm, hade ont i magen, hade ont i axeln, tappade byxorna, hade en väska med alla mina böcker som jag har i skolan & ville bara hem.
smsade med kristin också, som hon snart är på sitt nya jobb - mcdonalds . haha, hoppas de går bra då :)

men nu har jag precis ätit - toast. gottgott. har också ringt sjuklingen jennifer & snackat lite. då pappa kom hem o skrek hej & nu har han gått igen, jag hörde inte vart han skulle. menmen, är ensam hemma så det e ju skönt :)

i helgen ska jag typ inte göra nånting. bror kommer hem & rebeccas kille också. så då blir vi 7 st hemma.. ingen lugn o ro alltså. menmen.
nej nu måste jag vila. magen går ju aldrig över :(


Kommentarer
erik

Okok :P



Jorå, själv? :)

2008-09-12 @ 16:18:26
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0