kvällsinlägg

shit så dålig man kan känna sig då. jag är verkligen inte på humör. & FAN vad jag fryser ! jag duschade förut, i fan kokande vatten typ, & ändå stog jag i duschen & hårstråna stack upp. alltså shit.. börjar jag kanske bli sjuk igen? (skulle inte förvåna mig)
aja, nu ska jag nog kolla på tv en stund och sen lägga mig i sängen. gud, jag har verkligen ingen lust o gå till skolan imorgon. eller inte iallafall ta kvart över 7 bussen & gå upp kl 6 :( åh.. gillar bara vägen hem när man sitter där och lyssnar på mp3n. aja, vi får se hur det blir imorgon. jag måste kolla på shemat & se vad det blir på manillaskolan.

pusspuss, ha en bättre kväll än mig & smsa gärna <3

just nu skulle jag vilja vara sjuk & vara hemma o mysa framför tven...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0