myshumör

sitter & fryser. har massa kläder på mig. precis ätit middag & glass med varma hallon. känner mig som ett riktigt svullo. tänker på vår tid, vilket jag inte borde göra. lyssnar på mysig musik. tagit bort nagelacket på naglarna, alltså måste jag måla nytt ikväll. pappa duschar, sedan är det kristins tur & sen min. jag vill ha lördag, eller iallafall vara ledig imorgon. jag orkar inte stiga upp kl sex imorgon. & det är bara tisdag imorgon (!) alltså tre långa dagar kvar efter det. sedan är det helg. mamma har sagt att jag då får köpa mina converse skor. jag är inte riktigt säker på dom , vill jag ha vita eller svarta? jag vill dansa, men orkar inte. jag vill gå promenad, men nu är det försent enligt mig. jag vill ha myskväll, med massa söta människor. och ha övernattning. som det var då. jag vill flytta, jag orkar inte med oss tillsammans. har ingen jag kan vända mig till. jag vill perca navlen. jag vill ha någon att krama om. jag vill ha våra cykelrundor&piknikar.

whipsper's; hello I miss us miss us


Kommentarer
Louise

Jotack, det är fint med mig också!

Va gör du då?

2008-09-15 @ 20:48:56
URL: http://lowice.blogg.se/
nettan

tack du med :) Kram

2008-09-15 @ 21:09:02
URL: http://netttis.blogg.se/
Storasyster som älskar dig

Du kan vända dig till mig.. :(

2008-09-15 @ 23:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0