nattelinatt

duschade för 5 minuter sen, eller ja, jag blev klar då. innan hade jag varit på balettträning i 1 ½ timme. nu har jag övat på mina axlar, nu är det ryggen som gäller. & även rumpan. hm, det får jag öva på ;)
men jag kan inte skriva. måste läsa mig till söms. ska upp 6 imorgon! pusspuss, sov sött.


jag saknar min jennifer massor!
& alla andra sötisar.

inte sett dem sen förra fredan (!!!) hoppas jag hinner hem innan min vanliga klass slutar så jag kan hälsa på :D men tror inte jag hinner eftersom när det att shoppa är jag seg! haha.


Kommentarer
rebecca <3

Najs med balett!! <3

Sj började min dans i onsdags, Funkyjazz, de e stört kul! Hoppas att du har de bra! <3

Kram rebecca

2008-09-19 @ 14:04:56
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0