okirå ...

... jag får väll gå till doktorn imorgon.

..även fast jag inte vill! dom kommer särkert bara ge mig bandage på båda armarna/händerna & skriva ut tabletter. somvanligt alltså. aja, jennifer är iallafall ursnäll som följer med mig. alltså shit, jag är där minst var tredje vecka. snacka knarka tabletter jag gör haha.
det har varit mellan allt från ont i foten, ont i ryggen, ont i magen, rött öga, lågt blodtryck, ont i handen, ont i ljumsken, virus & särkert mycket mer. snart kommer jag väll dit med bryten fot eller nåt från baletten,haha! nejdå, nu tänker vi posetivt :)

jag har iallafall fått en tablett av mamma runt 7, den gör så jag blir trött & borde hjälpa .. men jag har fortfarande jätteont. hur ska jag klara av dagen imorgon? menmen får stå ut helt enkelt!
först har vi nv, sen spanska(prov), sen so(prov) & sen idrott. undra vad vi ska göra på idrotten , hoppas nåt kul :) sen hemma blir det långlång dusch & sedan plugga med jennifer. shit..alltså jag kommer inte bli klar med att skriva en novell som är till på tis, & inte heller skriva usa resa. ååh, jag vill ha sommarlov igen.

jag längtar till nästa vecka , för då är jag nt i min vanliga skola, utan där vid teckenspråk skolan :) skönt o slippa allt, men jag kommer ha bajstråkigt! hoppas jag lär känna nån iaf.. annars går jag nt dit mer än en dag, hehe.
sen fredag den 26 ska jag åka in till stan efter skolan o möta mamma där :) då vi ska köpa balettskor & converseskor till mig, & även dendär vita tröjan som jag länge velat ha. ni får hålla en tumme åt mig då ! ;)

nu måste jag ligga framför tven & vila. vi hörs imorgon , pöss&kram
&jusste, imorgon kanske vi får en ny kille i klassen ;D man kan ju hoppas (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0