onsdag

en dag där alla mobbat mig, haha. inte känt mig gillad idag . menmen, hade två prov i svenska, gick väll sådär på ena & sämst på andra.. blä, inte nöjd. aja, mer skojj hände inte. bara tråk dag alltså. till lunch fick vi biffstoganof (stavning?) & ris. bara ris & vatten för min del, blä äckligt. aja, så nyss åt jag två rostade mackor :) gottgott. & blä, vi ska äta lax ikväll (!!) kommer bara äta potatis, som jag också hatar.. haha ska nog fråga om ja får äta makaronerna som blev över igår (a)

menmen, ikväll ska jag försöka plugga på engelskaglosorna. träning&promenad&duscha också. sen blir det nog idol eller top model (åh, måste det vara samma dag&tid)

menmen, dagens outfit

gult linne - new york
blå jeans - ginatricot
vit tröja - bikbok (låg på elementet med högsta värmen för att den skulle torka,haha)


Kommentarer
emelie

oj då hoppas de inte var något allvarligt de med doktorn :)

2008-09-10 @ 16:18:09
URL: http://eilemenossflor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0