saknar alla ...

... vänner!

jennifer ringde nyss. hon var i skolan idag, för i måndags&tisdags var hon också sjuk. vi snackade i 20minuter &såklart hade hon massor o säga. alltid trevligt ;) & hon började på tennis idag, haha en tjej hon tränade med som hon inte hörde namnet på, haha! de var lite kul sådär(a)

men ett tecken på att jag börjar bli friskare - jag åt middag idag för första gången på 3dar. jag menar, man äter inte så mycket när man hostar, har huvudvärk & feber.
men nu har jag bannemig fortfarande ont i huvet & ska nog ta 2 alvedon innan läggdags.
mamma ringde förut, eller jag ringde henne & hon skulle ringa upp efter 2minuter, det tog ca 20minuter.. haha det kallas snabb. menmen, jag berättade om posten som kom till stoffe, & hon visste inte heller vad det var. jusste! jag glömde säga att linserna som kom igår (vems?:s) var fel.. måste smsa mamma nu, haha. jaja, jag sa också att hon fått ett kuvert som hon längtat efter, haha vad glad hon blev. sen sa jag också att ett kuvert kommit till mig om faktura till min balett.

sa även att jag hade såå tråkigt så hon föreslog att jag skulle ta en promenad. men så började massa bra pogram på tven så jag gick aldrig..hehe. men funderar på att gå en vid 7-halv 8 innan IDOL börjar.. för vem missar inte det ikväll? ;)

aja, jag har inte gjort så mycket idag. med min pluggning har det väll gått sådär.. kan typ halva engelskaläxan, halva spanska & halva nv;n .. hm, vi får se hur det går.

jusste .. tänkte säga hur jag gör med manillaskolan..
jag kollade igenom brevet igår.. kollade på klasslistan, vi var 20st tror jag.. från klasserna 7 - gymnasium. dom flesta var syskon med varandra, men jag var inte en av dem tyvärr.. sen står det att vi börjar halv 9 (måste åka halv 7 & vakna halv 6) & slutar kl 2 varje dag (hemma runt 4) förutom på fredagar då vi slutar 12 (hemma runt 2).
16timmar teckenspråk & resten av timmarna läxläsning (böcker jag har i min vanliga skola).
jag har tänkt igenom det nu, & gör så att jag provar.. jag kommer särkert inte bli vän med någon & ha skittråkigt på rasterna (negativ jagvet) men om jag inte orkar så går jag bara till min vanliga skola.. svårare än så borde det inte vara? jag ger det iallafall ett försök. för jag vill ju lära mig mer, även fast jag är bäst på teckenspråk i familjen (om man inte räknar med mamma då)

nu måste jag ha vatten. bilder på misse kommer senare.
ha en superduper bra kväll ;D puss&kram


Kommentarer
erik

haha eller hur :) takca vare vet jag svenska! :D

2008-09-03 @ 18:54:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Helle

de samma , de samma :)

fin blogg!

2008-09-03 @ 21:39:13
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/
JESSICA

sv: Tack desamma =)

2008-09-03 @ 22:14:35
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Sweet life style

fint du skrev om vännerna!

2008-09-03 @ 22:27:01
URL: http://sweetlifestyle.se
Anna-Viktoria

Hemma i den lilla lilla hålan jag växte upp i...

Jag har ju blivit helt inspirerad av dig här nu så jag får nog tänka över det ordentligt och kolla om det finns nån kurs här i stan ^^

2008-09-03 @ 22:33:56
URL: http://annaviktoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0