sjukt ovig

& sjukt trött.
guuuud vad ovig jag har blivit .. under sommarlovet. idag på balettträningen var jag stel som en groda typ, haha! men det gick väll ganska bra ändå tycker jag :) vi hade vikare också. vikare som tränare och vikare som pianist.
menmen, nogpratat om det. min lärare kommer inte bli glad på mig imorgon. inte gjort so"läxan" som jag skulle göra till imorgon för då ska jag ha muntligt prov med henne o några till (ajdå!) & sen glömde jag min läsebok i skolan så jag hinner inte läsa ut den till imorgon (ajdå!).. iih, vi får se hur det går.

godnatt & sov gott.

jag vill säga åt, men jag vågar inte.
jag vill minnas, men jag minns inte..
jag hatar&älskar dig
& vet inte vad jag ska göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0