Sur & Glad dag ...

... och nu har jag asont i magen från den dumma jappen ! :(

vaknade imorsse, men somnade såklart om till 6.10 (mamma kom inte o väckte mig :( ) men gick upp o fick panik. pallade inte platta håret så det blev bara i en slarvig knut & sen blev jag sur för min stora svarta halsduk är borta! :( & ni vet inte hur kallt det är på morgonen kl 7.. iskallt! aja, morgonen var jag inte glad. men sen väl i skolan var det kul :) äcklig fisk till lunch så det blev bara ris för mig. sen skulle vi till polismuseumet. mongo kristian som sa "åh helikooopter" med bäbisröst, haha! aja, killarna var såklart galna i polisbilen och vi fick teckna&förklara olika saker. sen var det att gå till bussen som precis kom & så fick man lite skratt. haha jag & kristian skratta åt en gammal gubbe som kom på bussen, tur så kan vi båda teckenspråk , haha ;) det är en posetiv sak med att gå i den klassen - man kan prata hemlisar :D menmen, alla hoppade av vid centralen, eller ja, några gick av innan. då gick jag o köppte en japp för jag var så hungrig. sen fick jag gå till tåget & det kom precis. på tåget fick jag asont i magen , jappen var matförgiftad ? :( aja, sen var det att hoppa på bussen o i tungelsta vid skolan såg man några från klassen.

menmen, jag ska iallafall få min header fixad nu. ska maila en tjej. sen ikväll äre dans som gäller. nu måste jag vila magen & dricka något.
pusselipuss.

jusste ! vi tog även klassfoto idag, haha den dagen jag inte var fixad så mycket - typiskt! haha jag hoppas jag inte ser lika mongo ut som 2002 & 03 (glasögon & mittbena, haha!)
jag måste även fundera på vad jag ska skriva i vår bok vi ska göra. berättar mer sen om den! puss

Dagens outfit :

grå t-shirt - ?
blå munkjacka - cubus
blå jeans - nelly.com
kostrumpor - h&m
svart vindjacka - stadium
svart väska - present
& polismärket man blev tvungen o ha, haha. stolt *host*


Kommentarer
Linda

sv: :)



åh tack du! :D

jag är typ mellan brun nu, så ja :) antingen mörkare eller ljusare :P

2008-09-17 @ 16:04:35
URL: http://undergroound.blogg.se/
erik

Okejokej, snyggt på tjejer ;p

2008-09-17 @ 16:31:15
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Anonym

skit fula kläder

2008-09-17 @ 21:54:06
Fia

Är du anorektiker vännen?

2008-09-17 @ 22:00:18
K

nej det är jag inte

2008-09-17 @ 22:02:48
URL: http://aanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0