vanliga skolan igen.

vaknade kvart i 7 imorsse trots jag hade sovmorgon till tio i nio. menmen, jag är ju så seg så. plattade håret lite. det var fortfarande blött från igår så det gick inte så bra. aja, träffade jennifer halv 9 & då gick vi till skolan.
hade no, sen språk, lunch, so - gick säämst på provet. men min lärare sa också det till mig att jag skulle göra mitt bästa o så ska jag få läsa det jag inte kunde sen. sen hade vi idrott - springa runt fotbollsplan & sen köra katten jagar musen leken. haha gick inge bra för mig eftersom jag är inte så smidig :) sen skulle vi köra svarte man & sedan springa runt fotbollsplanen igen. jag har världens bästa kondition, hahaha - noooot.

aja, sen gick vi hem. jag&jennifer - låååångsamt! & sen mötte jag henne igen o vi tog en liten picknick. jag käka en banan & en persika (heter det så? en gul/röd sak med stor kärna i?)

& nu sitter jag här.. har sjukt ont i handleden igen. men jag står ut. haha riktig kämpe är jag allt :D
menmen. ikväll ska plugga lite på matten och ta en promenad tror jag.
pusselipuss <3



Kommentarer
ERIK - grabbenmedstil!

okejokej, jag vet inte riktigt var jag ska hitta på ikväll :P

2008-09-22 @ 16:55:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
emma

sv, tack :)

självklart ;D

2008-09-22 @ 20:13:13
URL: http://ppuss.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0