10 April. En Bra Dag Slutar Dåligt.

Puss på Rasmus, stackarn blev slagen & nya moppen förstörd. Tack vare mig & M som han hade moppehjälmen på sig. Hoppas allt går bra iallafall med förhören och så.<3

& idag är jag sjuk.. Fick iallafall låna Emils varma jacka igår när vi väntade på att R skulle komma ut ur polisbilen, och så fick jag&M springa till bussen för jag orkade inte gå en station. Var iallafall hemma runt 11 och somnade runt 12.
Idag ska jag vila som sjutton iallafall, men vädret är så fint - massa sol och värme. Jaja, jag passar på att vara ute på altanen tillsammans med lill Teodor och katterna. Och senare kanske jag träffar Evelyn om jag får för mamma trots min huvudvärk, halsont och feber.
Och ikväll spenderas kvällen framför Talang 09 med kladdkaka med syster. Och ett fullt hus med människor ;
Jag
Pappa
Mamma
Kristin
Rebecca
Rebeccas kille Anton
Stoffe
Elsa
Elsas son Teodor


Kommentarer
p

svar. ja de var riktigt skönt, inga var uppe typ så de var helt tyst i hela området. skit härligt :D

du får jogga när du e frisk igen :)

2009-04-10 @ 12:54:20
URL: http://paaulina.blogg.se/
Liene

juste, det är talang som gick ikväll! då har jag iaf nåt att kolla på:)

hoppas du snart mår bättre.

2009-04-10 @ 16:08:44
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0