22 April. Möte med främmande, eller kanske inte så främmande?

14.53 tog jag bussen till stan, och kikade runt, 15.50 frågade jag efter vägen och fick svaret "du svänger höger här framme, sedan upp, till vänster, till vänster igen. och till höger" men jag hittade ändå :)
Började med pinsam tystnad mellan oss ungdommar tills dom roppade upp mitt namn först bara för att jag inte kände någon. Sedan gick jag och min mentor iväg och fick ett kuvert med frågor som vi skulle ställa till varandra. Gick in på mysigt café och köpte latte till oss båda, eller hon köpte till oss båda och så slog vi oss ner och frågade en massa i 2 timmar. Efter det bestämde vi oss för ett annat datum och plats.
Att hon och jag kunde ha så mycket gemensamt, hon runt 50 och jag 15.

And after träffade jag Aziza & Blerta på tåget och senare Micke i vh som jag spenderade kvällen med i ca 45min innan "Det okända" började. Fy vad läskigt det var! hehe..

Imorgon blir det teater på morgonen, bara för att slippa skolan 2 timmar (aa). Och sedan vet jag inte.
Nu ska jag svara på kommentarer & sen se på greys. pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0