3 April. Im so happy happy happy

Helt slut. Varm idrott med innebandy och efter kommer man ut i värmen men så mötte jag Ramsus innan jag skulle gå in för dörren så vi stog och snacka en stund.

DET ÄR PÅSKLOOOOOOV! :D
Gud vad skönt! Jag märkte det nu, hihi. Ååååh. Bara mass skoj och med solen som lyser! Bättre kan det ju inte bli. Härligt det skulle vara med att ut och springa också.. Men lat som jag är så blir det ingenting.
Jaja, sitter här ensam och har precis druckigt ett glas mjölk och funderar nog på att träna lite mer nu när jag är på hugget och taggad. haha.
Åh jag är verkligen glad idag! Allt har gått bra , nästan. & ensam hemma + hög musik med Darin låtar + många andra.

Vad ska man göra ikväll då? Hem till någon&chilla, utekväll eller hemmakväll? jag vill alla lika mycket så hmm..
Vad ska ni göra ikväll såhär början på påsklovet?
PUSS PÅ ER.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0