Jag minns Valborg 2008 som igår.

Bara för att min valborg kommer förmodligen bli aptråkig imorgon, så skriver jag om förra årets.
Först var det skola och efter det träffades jag och min älskade vän Jennifer hos henne för att fixa oss. Vi plattade håret och så tills det började regna och håret blev precis förstört när vi kom ut. Men iallafall, mötte några kompisar och gick upp till majbrasan och träffade några där också, samt min pojkvän då som var Viktor. Det blev sockervadd somvanligt och massa flum. Tills vi skulle hem, eller lättaresagt, hem till Evelyn för att sova där. Vi gick över en äng och Evelyn kom påhoppande på mig bakifrån av någon andledning(?) haha.. Och sedan ramlade hon ner i en grop. (smidig i know). Hemma hos Evelyn vart det tillslut bara jag, hon och Viktor som sov över, eller vi spelade tvspel hela kvällen/natten. & kollade på barnfilmer - mys.
Dagen därefter träffade vi de vi hade träffat dagen innan & hade skoj i solen som var stark & jag satt med tjockiströja+jacka. Hehe men ja, Trevlig kväll + dag var det iallafall ;)
Vad händer för er imorgon? För min del vet jag faktiskt inte.


Kommentarer
s a r a

Jag ska på fest hos en kompis och sen blir det brasan och efter det går vi bog tillbaka till henne :)

2009-04-30 @ 00:17:39
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Liene

kul det lät, man får hoppas idn valborg i år blir också bra:)

jag ska till enmajbrsasa till stället jag bodde på förr, sen kanske jag får syn på nån gammalklasskompis. Ska föröska få med nån kompis dit.

2009-04-30 @ 11:41:54
URL: http://lienes.blogg.se/
Sofia

ja verkligen :]

2009-04-30 @ 14:51:25
URL: http://gaspedal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0