Mobil, Nagelack, Skrivande, Sova.

Nyss pratade jag med Mikaela i telefon som var ute med alla. Åh vad jag ville ut då, lät så härligt, även fast hon sa att det var tråkigt, hö hö hö. Men iallafall, fick även prata med Anton, Ante och Tom lite då&då också. Och alla hälsade till mig, haha. Jaja, imorgon blir det iallafall skola, och sedan ut i hope. Och på Torsdag blir det ännu roligare. Har dock inte bestämt mig vilka jag ska träffa(?) Men vi ser vart det slutar ;);). Vad ska ni göra på valborg? Något speciellt?
Nu ska jag leta reda på det svarta nagelacket och sen sova, sov gött!


Kommentarer
Liene

sv: okej. Br aatt du blev nöjd den här gången:)



jag har inga stora planer för valborg än, men ska nog iväg nånstans iaf, hoppa sjag får nån vän med mig men de kommer äskert ha annat för sig redan.

2009-04-28 @ 22:22:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Muffinsmartin

Jag ska ut på krogen på valborg, vad ska du sj hitta på? ;)

2009-04-29 @ 11:07:18
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0