15 Augusti. Städdag!

Vaknade av damsugaren, skruvmejseln, rop, klapp, slag, och en massa annat som man inte vill höra på morgonen. Jag planerade iallafall att ligga kvar ett tag och lyssna på det för jag ville inte vara i vägen om jag gick upp. Iallafall när jag gick upp så var det tomt, tomt, tomt. Nu har vi böcker och en tv i vardagsrummet. Haha, man får alltså sitta på golvet. :p Fast vi har ju den dåliga tv;en också i andra vardagsrummet med soffor.
  Vill någon flytta in till oss? Vi har två tomma sovrum nu också. Känns nästan som att vi är i en kyrka eller något och det ekar när man går in i rummen.

Men iallafall. Mitt rum är nästan färdigstädad snart och efter det ska jag och K städa huset för hennes tjejmiddag ikväll. Fortfarande inte bestämt mig, hemma med K och hennes kompisar (och kanske nån av mina) eller the voice. Dagen blir iallafall hemma och promenad till konsum för att köpa mat. Kan somsagt inte åka Ove för han låter som han gör. Om jag har otur kan en grej ha ramlat av och då måste man borra och skit enligt en kompis, great! Men jag får väl skaffa mig muttrar och ringa någon expert som kan hjälpa mig. Någon frivillig?

 Nu kommer pizzan och jag ska ta min lilla barn hawaii och sedan fortsätta med rummet. Bilder kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0