17 Augusti. BlubbOve

Jag tog mopeden till vh iallafall efter jag klunkat i mig kaffet och haft lite party med E. Även fast den låter blubbblubbbröööömmmm (och har blivit känd över det och kallas nu för BlubbOve istället för Ove.). T skulle fixa den men stack hem tio minuter innan jag kom, så imorgon får han lov att komma hem till mig för att fixa! Och om inte ber jag pappa köpa domdär jäkla muttrarna och så får han och jag fippla. Jag saknar min mamma :(
   Evelyn har varit galen under kvällen och vi åkte på oförberedda gupp med hennes moppe och jag fick ont i tummarna och huvudet. Menmen, är man glad så är man. Vi åkte iallafall hem vid tiotiden och nu har jag svullet öga tack vare V som skulle sätta på mig min hjälm men slog den istället på mig. Menmen, jag överlever.

Nu ska jag ut och träffa älskade J. Och imorgon blir det tandläkaren "/ PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0