4 Augusti.

  All time low <3
Jag kan aldrig somna på kvällarna längre. Det spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig i sängen, jag tänker för mycket om kvällarna för det är då jag har tid att tänka. Jag måste ha sömntabletter eller något liknande. Inatt provade jag allting.
- Smsa med folk och det var bara en som var vaken men han hade inte tid.
- Drack mjölk.
- Försökte tänka negativt för att börja gråta och bli trött.
- Försökte tänka på ingenting.
- Försökta göra mig kall.

Och imorsse ska såklart Mikaela ringa och väcka mig. Jag vet inte vilka knappar jag tröck på eller hur många gånger hon ringde. Minns bara att jag klickade på upptaget hela tiden för jag var så trött. Och nu så ska hon tydligen komma hit för att lämna min hjälm. Och så ska hon vara här. Hon kommer strässa mig som igår och jag kommer lacka bäver.

  Ja, jag är skitgrinig och klagar på allting. Men eftersom jag sovit runt fyra timmar och femton minuter så blir jag såhär. Tanken var att åka till Emils land idag också och tälta över en natt. Jag är trött. Jag är sur. Jag är grinig. Jag vill slåss. Jag orkar inte. Ingen aning om jag ska följa med nu. Vara dum och inte följa med och få alla imot mig, eller följa med och göra det bästa av mig och få ännu mindre sömn.

Men gud! Vad jag klagar nu. Ska försöka hitta någon bra låt som kan peppa upp mig.. Fast ingenting kan göra det just nu .
-Hoppas ni mår bättre.


Kommentarer
LIFE BY Marielle

hoppas du blir på bättre humör:)

PEACE

2009-08-05 @ 18:49:50
URL: http://mariellem.blogg.se/
cecilia

Ät en banan, perfekt att äta om man inte kan sussa (:



2009-08-05 @ 20:59:22
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
E

Stäng av mobilen på nätterna, annars kommer du aldrig kunna sova.

2009-08-07 @ 07:44:56
URL: http://barnbus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0