Dååååålig bloggning.

Shit, när var det jag bloggade senast? Typ hundra år sen?.. Lägga ner bloggen helt?

Men iallafall. Dagarna består av att jag försover mig de flesta dagarna då inte någon skickar sms runt en timme innan vi börjar så jag hinner fixa mig och sedan åka på den kalla moppen. Och efter drar jag oftast till vh och degar sönder mig själv typ.
Påtal om moppe, Ove, min moppe, fyller en månad och en vecka today. Och det firade jag med att ramla med den med två pers bakom mig så nu sitter framlyset lite cp av sig och slår i moppen. Och inte bara det utan fler repor och underkåpan har jag inte än tejpat fast med silvertejp. Wellwell!
Under veckan ska jag försöka vara lite social med annat folk istället för att sitta ute och bli ännumer förkyld än det jag redan är. Och inte bli lurad på pengar igen som jag vart igår fast sedan gick tillbaka och tiggde om pengarna tillbaka av dom jävlarna.

& nu ska jag få i mig något och sedan sova så jag orkar upp imorgon lagom till att duscha eftersom somvanligt glömde jag bort det ikväll och nu orkar jag inte :) puss o kram skumbanan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0