You Are Everything I Kneed

Varit ute sen runt tvåtiden och hemma vid nio. Dagen började bra med sol och värme tills regnet och blixtrarna kom, och ett tag efter blev det depphumör så jag åkte hem med trasiga moppen som pruttar i bara shorts i kyla. Blä.
Hatarhatarhatar att jag inte kan åka moppen nu. Jäkla A som förstörde den så den nu tappat två muttrar och lite grejjer sitter löst så den låter förjävligt. Blickar får man, men inget man kan ragga killar med. Så nu får antingen jag köpa, eller om någon underbar person kanske kan fixa två muttrar som jag kan skruva dit (fast det slutar väl med att jag ringer och gråter i telefon och ber någon komma över och hjälpa mig). Sucksucksuck. Livet är bara piss.
Imorgon flyttar även mamma och rebecca också så nu får vi en tv mindre och ett vardagsrum tomt och även två tomma rum. Jippie, vad fint det kommer bli. Men under dagen får iallafall jag och K städa huset för hon ska ha tjejmiddag och det skulle vara bäst om the voice inte var just då, för alla mina kompisar ska dit. Bläääää.
 
Vad sjutton ska jag göra, ingen Ove(moppen) efter cirka tre veckor och kvällen slutar väl med att jag har aptråkigt och tar tåget ensam in till stan för att möta dom andra där.



Såhär lycklig skulle jag vilja vara just nu, superglad Karin och ny Ove utan några problem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0