20 December. Tiden går fort när man har roligt.

Okej, om fyra dagar är det julafton. Om två dagar har jag jullov. Om tre dagar åker jag till mamma.
Undra vad jag får i julklapp, om jag ens får något..

Fredagen blev seg. Skoldag med depp och sedan åbygården med ett par söta människor. Och även Emil och Pierre måste jag lägga till ;-) Kom hem vid 11 och kvällen blev inte alls rolig, men lördagen piggade upp det mesta. Sov till runt 14 och vid 17 åkte jag till haninge c med Natta och Ante. Mötte några stycken och sedan kilade några till Tungelsta, medans jag och N gick hem till henne och drack kaffe. Efter det blev det frysstund och vi fick inte komma in dit alla andra var så vi kilade iväg till N's syrras hus med Max som också ville med. Efter en stund fick vi sällskap och sedan var det bara vi + kyckling som sedan åkte till N och sov dära. Kvällen kunde jag inte somna, men det blev några timmar iaf och morgonen blev seg framför tven och på balkongen.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll blir det väl något kul hoppas jag om inte jag blir fast ute i snön och fryser till is .. Ciao. <3



Kommentarer
Dilek

HEJHEJ !

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR !

du kan gärna skriva en fin kommentar tillbaka,

ifall du undrar ngt så svarar jag det i bloggen.

PUSS ! :)

2009-12-22 @ 10:27:40
URL: http://sugarberries.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0