9 & 10 December.

Färg i håret och det k.l.i.a.r. Men hoppas på att det blir fint, dock blir det inte stor förändring men lite iallafall & syster har samma som alltid ;-)

08.00 Luciaträning
09.00 Första luciatåget
10.00 Andra luciatåget
11.00 Tredje luciatåget
12.00 Vanlig skoldag
13.45 Elevensval möte
15.00 Luciacupsträning
16.00 Middag någonstans
17.00 Första bandymatcherna
19.30 Vårt luciatåg
00.00 Hemgång

Typ så ser imorgondagen ut. Hoppas på inget knas med kronan och värmen. Och inte heller B-lagets luciatåg frammåt kvällen. Men 80% ligger väl på att det blir knas då eftersom vi har varken någon skiva, eller några som är med/spelar innebandy .. Wellwell, skoj kommer vi ha ! :)

Nu ska jag börja packa lite mer grejer i min stora väska som följer med mig imorgon till skolan, och sedan ta bort färgen i håret och efter det tralla ut. Hörs!


leggins, mammas hemmagjorda stickade myströja, skärp & halsduk. Myss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0