22 februari. Ingen fot utanför huset på en vecka.

Fortfarande sjuk trots jag käkar massa medicin. Och idag har det snöat hela dagen. Och datorn har gått sönder. Ja, mer negativt kan de inte bli. Pappa har iallafall köpt ny dator så imorgon skulle jag tro att jag börjar blogga igen eftersom jag bloggar från mobilen nu hihi. Pusspuss. Hur mår ni och vad ska ni göra på lovet? (Blir glad om jag får massa kommentarer sen;-)) och jag kan lova att ni får bilder på födelsedagspresenterna då som ni tjatat om:-P:-*


Kommentarer
Anonym

jag hade tänkt mig att vi skulle ses på lovet men nu blire ju inte så :'/

2009-02-22 @ 18:32:24
Anonym

www.glamoroustwilight.blogg.se är en blogg för er som gillar twilight. Hennes blogg är jättebra och om du har svårt att skriva in namnet på bloggen så lägg till den på blogglovin så gör jag det med! kram

2009-02-22 @ 19:02:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0