25 Februari. Gävledag , & jag älskar deras mjölk fortfarande.

Godkväll . Eller vad man nu ska säga, haha.
Vaknade 8 imorsse, eller halv 8 om jag ska vara exakt & då hade jag haft en jobbig sömn med tisse som först skrek i rummet för jag inte ville gosa med henne och sen för att hon ville ut den lilla rackarn. Menmen natten blev iallafall utan henne sen, hihi skönt.
Jaja, har varit i Gävle idag och träffat E & T <3. Först käkade vi såklart. Donken som det oftast blir när vi kommer dit (eller pizza). Och sen blev det mest chill :) hihi nu låter jag som viktor, aja.
Shit vad konstigt jag skriver idag .. Men det får ni tåla. Har väl pratat med Ello och Victoria för mycket, heh (?)
Menmen T var så gosig idag, massa kramar fick man hihi. Och jag älskar hans sköldpadda hi hi hi. Aja, vi stannade till klockan 4 och sen blev det långa färden hem. Och jag somnade.. He he. Eller halvsov. Minns inte riktigt fall jag sov eller inte, jaja!

& så har jag såklart käkat glass idag. Alltså shit, jag har börjat tröttna på det nu. Vara hemma och sen käka glass på kvällen och sen ta hostmedicin och sen somna för man blir så trött av medicinen..
Men hm, vad ska man göra imorgon då? K ville baka, men jag orkar inte. Men på Fredag blir det iallafall , ärsh nu kommer jag inte ihåg vad det hette. Och på Lördag middag med tjejerna på stan.
Och jag orkar bannemig inte göra engelskaläxan!!! Blä :(

Nu blev det såhär långt och tråkigt inlägg, im so sorry. Ska läsa några bloggar, kolla fb och leta efter stolpe till rummet som jag kan ha mina krokar på.
Pusspuss


Kommentarer
victoria (:

haha vet inte vad jag ska skriva för kommentar :o , men nu skrev jag en iallafall:)<3

2009-02-25 @ 22:05:12
beatricejakobsson

sv: jo , han är grymt söt :)

2009-02-25 @ 22:08:28
URL: http://beattriicee.blogg.se/
frida

härlig blogg! :D

2009-02-25 @ 22:13:57
URL: http://fws.blogg.se/
Linn

SV: haha ja jo javet..

2009-02-25 @ 23:32:06
URL: http://luws.blogg.se/
Liene

sv: ja, precis! men mina vänner äter med vaniljkräm, haha.



jag bröjar också tröttna på glass. Som tur behöver jag ingen hostmedicin...

låter kul att baka:) det vill jag också.

2009-02-26 @ 09:57:16
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0